Nu får jag äntligen blogga om och

Berätta för alla som vill höra om den STORA nyheten....
Jag ska bli:


Ja, det är sant.. Min "lilla" lillebror Patrik ska bli pappa och hans söta tjej Linda ska bli mamma.
Det är ju helt FANTASTISKT. Julius är också lycklig då detta blir hans allra första kusin.



Linda är nu i vecka 18 + 6  och den lilla bebisen ska komma till världen den 23 April är det sagt.
Så här såg hon/han ut för någon vecka sen.
image340
- Heej Fasters lilla prinsessa eller prins!

Fan.... Jag är då en riktig lipsill, tårarna rinner varje gång jag ser  detta lilla knyte.
Jag är så glad för Patrik och Lindas skull.

Får bara torka bort tårarna så att inte målarn Bertil undrar varför jag sitter här på lipen..

GRATTIS ÄN EN GÅNG PATRIK OCH LINDA!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ultraljudsbilder är så söta. Hoppas allt går som det ska :)

2007-11-27 @ 13:25:16
URL: http://Http://tigrica.blogg.se
Postat av: Patrik (lillebror)

Du e för go du.

/Kram Lillebror

2007-11-27 @ 14:23:38
Postat av: Maja

Grattis faster malin...

2007-11-27 @ 22:27:13
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0