Nu är det slut med


För min del........ Fråga inte varför, jag bara vill inte längre.

Jenny vart förbi en sväng här och fikade i dag på dan, vi bestämde att vi skulle höras senare ang om vi skulle träffas senare, Den snälla pappan i familjen kom och hämtade mig och Julius.
Vi bjöds på mat, Taco som enligt Richard smakade djur och gott vin till det.
Jenny fixade mitt hår så det blev några nyanser blekare och richard klippte mig. Så nu har jag page igen.

Johan kom och hämtade oss vid 23 tiden och väl hemma veka jag 20 ton tvätt och la in i skåpen.

I morgon är det stora julstädardagen, mamma kommer hit och hjälper mig. Julius ska vara några timmar hos Patrik medans.
Vid 17-tiden kommer lilla snuttan Tuva, hon ska vara här i morgon kväll och sova över till Söndag, det ska bli mysigt. Johan ska jobba hela dan men tror att han dyker upp här hemmavid runt 18 nånting.

Nu är jag ap-trött och ska hoppa i säng.
Godnatt alla..
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tråkigt att du la ner facebook! Jag som skulle skicka över nya adressen till julkalendern om du ville läsa... Gör det här ist och hoppas att du ser detta :)
http://hem.passagen.se/sarastory/Index.html

2007-12-01 @ 15:52:08
Postat av: Maja

Ska du lägga ner, lägga ner? Eller bara skita i att gå in på den? Jag är knappt inne heller nu för tiden, det känns som det är samma hela tiden. Lite små tjatigt!

2007-12-02 @ 10:30:20
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0