En liten tjuvtitt

På den nya tapeten i Julius rum. Det kommer att bli som en liten fond-"ficka"  
Jag är nöjd med valet av denna tapet trots stulet med bestälningar och tapetval innan.
.image335
Julius är också nöjd, han kallar den för skatt-karte-tapet.
Kanske att jag slänger in nån mer bild på detta i morgon när Bertil har hunnit lite mera.

I helgen så har vi som sagt haft fullt uoo i alla fall i Lördags då det först va dop för lilla Nea. Jag vart ju tillfrågad om jag ville sjunga och hade sagt ja till detta. Det gick väl hyfsat men jag var såå nervös att jag darrade. Det var ett fint dop, enkelt utan "krussiduller". Så som jag skulle ha velat ha det om jag skulle ha dop. Nu heter alltså den lilla prinsessan Nea.

Christer, Gunilla och Julius hämtade upp mig efter och dom körde mig och Jullan hem till Maja där det var födelsedagskalas för Maja. Det var ett trevligt kalas som varade tills 00.30 då jag och Julius blev hämtade av Johan.
Julius sov och kunde därför inte förvana om att han mådde illa, han sa det i stället genom att spy ner hela Majas hall. 
efter lite torkande och en stund inne på toa så hade det lugnat sig lite och vi åkte hem. Han klarade sig som tur va under färden hem men väl hemma i en hink kom det ännu mera. Stackars pojk.

Söndagen tillbringade Julius i sängen och var allmänt matt men i dag mår han bättre.
Dock fick han stanna hemma från skolan i dag för säkerhets skull.

Detta inlägg skulle ha varit bra mycket längre men då jag skulle publicera så förvann hela alltet så det va bara att skriva om..
Trött man blir!!

Nu väntar sängen.
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0