ANNA fyller år och firar med kalas uppe på berget

Vi var på kalas hos Anna i går, det var mycket trevligt med god mat och dryck.
Här kommer lite bilder därifrån.  om ni INTE vill ha er bild med på bloggen.. Säg bara till så plockar jag genast bort den.
image291
                                                                              Anna


Julius       Godisbikini         Kryckan



image287
Anna och hennes föräldrar

image288
Trissan & Becca. Två söta systrar på en megasuddig bild


Jag med brillor        Svärmor & svägerska
 

Kommentarer
Postat av: maja

Jag tycker du är snygg i glasögon...
Du borde ha det oftare.
Kram

2007-11-12 @ 08:04:15
Postat av: Anna

Tack för all hjälp i köket! Det var en fröjd att vakna upp på söndagsmorgonen och bara knäppa på kaffebryggaren. Du är en ängel!!!

2007-11-12 @ 08:59:51
Postat av: Malin

Maja: TACK!!

Anna: Det va så lite så, jag gillar ju att hålla på och pilla o fixa. Hoppas att kaffet smakade bra..

2007-11-12 @ 09:18:48
URL: http://malinjohansson75.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0