Tisdag

Sitter nu och har rast på jobbet och försöker få tag på farsan. Det är stört OMÖJLIGT och lite irriterande.
Det gäller ju viktiga grejjer som kaklet till köket samt färg.
Idag slutar jag tidigt, det är skönt å så e jag tidig på Fredag me, det är ju ännu skönare..
Fredag................  Det är verkligen min allra bästa dag,  Jag Älskar Fredagar.  så mysigt att komma hem från jobbet och veta att man har hela helgen framför sig, öppna en flaska rött eller kanske t o m ett tetra.

Vi jobbar med  en vikarie idag då en av mina kollegor är sjuk ( hennes dotter me )  Vik  verkar vara en käck tjej som jag skulle kunna tänka mig att ringa in igen.. 

Ja, ja.  Jag skriver nog lite mera senare i dag och
 - MAJA!  om du läser detta så får du vänta tills i kväll    då lägger jag in bilderna på köket..

Ha det toppen!   Kram banan


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad fint det blir i köket :)
Hoppas att allt är bra med dig & familjen.

2007-05-22 @ 21:16:36
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0