Söndag

Det blev en lugn kväll igår mys i sängen me lite onyttigheter som chips å dyl, somna astidigt.
Bra va väl det iofs iom att vi skulle upp i ottan idag, för att passa lill-skruttan Tuva.  Strax innan halv sju i morse kom Farsan o Anna och lämnade henne, Dom skulle spela golftävling. 
Det är så mysigt att ha henne här, hon e helt ljuvlig, så söt och go att man vill käka upp henne.  När Tuva vart hämtad kom Magnus ( Johans lillebror ) och kollade av vad han skulle göra i köket i morgon och så kom även svärmor och svärfar, Johan ställde sig vid grillen och kockade ihop ännu en grym middag..  Nu har jag diskat i tvättstugan och fick några minuter vid datorn.  Kom nu att tänka på att vi har föräldramöte på jobbet i morgon, måste slänga mig på telefonen genast och försöka lösa barnvakt.image4 Ute i god tid??  NEJ!!!    Klant-Malin!!  Hade helt glömt bort detta..  A, ja! det löser väl sig på något sätt .Kanske kan Julius förskola ha öppet till 20.00 i morgon.!?  Eller så kanske Johan imponerar på mig genom att redan ha fixat detta..  Vi får la se hur det blir.                              Hej så länge .  Kanske skriver jag imorgon igen, kanske inte..


Kommentarer
Postat av: Tessan

Kanon fin bild :)

2007-05-22 @ 22:36:29
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0