Snyft!!

Detta avsnitt av G A var nog århundrades sorgligaste. Jag har lipat så kudden i sängen är helt genomblöt.

                                         image25


Julius somnade i min säng, och jag bar in honom. Då vaknade ungen, han sa att han ville att jag skulle sätta på en film så att den kunde ge honom lite ljus i rummet, jag gjorde det å så tog det 3 sekunder så sov han igen.


Johan har inte kommit hem ännu, Det är VÄLDIGT mycket jobb nu.  Tidiga mornar, sena kvällar, helger. Undra när han ska börja jobba natt??

Jag känner mig som en gnällig, ensamstående mamma med massa krämpor som lipar för ingenting och alltid klagar över huvudvärk, ont i ryggen, trötthet, mm
Jag hatar att gnälla och klaga endå gör jag det HELA TIDEN!!
FY  vad tråkig jag är!  
-Skärp dig Malin & ryck upp dig samtidigt!!
- Ja, ja.....     ska försöka.

  
 Kram och godnatt    

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej hej!
När du skriver sådär, vill jag bara komma och krama om dej!
Du får gnälla, det är inget fel med det!
Det är jobbigt att jobba heltid, pendla med buss till dagis... Sen fine han jobbar, men det är inte samma sak som ha ett barns krav på uppmärksamhet.
Mamma hit och mamma dit, kolla nu, lyssna nu...
Så, det är okej. Gnäll lite för mej med (",)

2007-05-31 @ 08:54:06
URL: http://annamaya.blogg.se
Postat av: Malin

Tack Maja!

2007-05-31 @ 09:05:21
Postat av: Mamsen

Du är bra och du är duktig. Och tänk på att jag har bara en av dig. Kram Mamma

2007-05-31 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0