Måndag

Så var denna helgen slut den med, fattar inte hur den har kunnat gå så fort trots att jag va ledig både Torsdag och Fredag i förra veckan..          Julius tyckte att det va jättejobbigt att gå upp i morse, ingenting va bra. Han får nämligen ALDRIG välja kläder själv, han skrek å var förbannad / lessen trårarna sprutade.  Jag sa att - Välj kläder själv då men då va det fel det med, för då bara jag lurades med honom  .  Fy katten vilken morgon!!  Det hela slutade med att jag bar ut honom till bilen i bara t-shirt och jeans, inte så lätt med en unge som stretar imot ..  Lämnade på fsk en ledsen pojk, han stod och snyftade i fönstret ,stackarn..  Mina tårar va inte långt borta dom heller för den delen. Har sovit jättedåligt i natt ( ont i ryggen ) till följd av dålig sömn Huvudvärk....   Hur ska jag orka igenom hela denna dagen?? 08.00- 20.00
Ha det så bra     Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Det verkar som du haft en lika underbar morgon, som jag... Hahaa.
Visst är det underbart med måndagar!

2007-05-21 @ 10:12:15
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0