Måndag morgon (Tidigt)

GOD MORGON!!   
                                                

Vaknade vid 3-tiden och kunde inte somna om, har legat i sängen fram tills nu och vänt och vridit på mig tills jag inte stod ut mera och gick upp.
 Har en sabla huvudvärk som inte vill släppa trots tabl. Ska ducha och hoppas på att det lindrar huvudvärken.
Detta är inget roligt sätt att börja veckan på ( precis som om det skulle finnas något annat roligt sätt )
Vi får väl se hur denna dagen blir.  Kan ju säga att jag inte gör vågen direkt..


TO DO DENNA VECKA:

  • Beställa färg och tapeter
  • Fixa hit elektriker
  • Kolla upp OM och i såfall NÄR Tobbe kan komma och kakla
  • Kolla upp med farsan OM och iså fall NÄR någon kan komma och måla och tapetsera
  • Vika tvätt ( 7 ton )
  • Köpa lampolja
  • Be Magnus att komma och riva vägg
  • Be Magnus att bygga en låda till att höja diskmaskinen med
  • Fixa slangen till diskmaskinen
  • Be Richard eller Magnus att bygga en fläkt-låda
  • Få hem våra möbler
  • Montera ner garderoben i hallen
  • Plantera om vissa plantor (den jag fick av moster när jag fyllde år & Julius björnbärsbuske)
  • Rensa KRAFTIGT i rabatterna

Det känns som jag har lite att stå i den här  veckan så är det någon som frivilligt vill komma hit och hjälpa till så hade jag inte blivit ledsen direkt.  Hi hi hi

KRAMM       -  Varför säger vissa äldre så? i stället för  kram?
Eller ännu värre ..   
HEJ DÅ   -  När dom kommer istället för det lite mer naturliga   - Hej!

Hmm,,,

Nu ringde väckarklockan där uppe ( Johan snoozar hör jag ), Ha ha jag är redan uppe!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej gumman... Verkar som du har en del att stå i.
Själv klart hjälper jag dej gärna, det är bara att säga till med var/ när och hur jag kan hjälpa dej.
Och angående klippning, så gäller smma där...
Ha en kanon bra dag.
Kram

2007-05-28 @ 10:38:35
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0