Måndag kväll

Jag fattar inte att jag fortfarande är vaken. 
Jag var pigg hela dan på jobbet men precis när jag slutade så var det som om någon klubbade mig med en påk i huvudet - Jag blev såå trött. Vi åkte och hämtade Julius hos farmor och farfar, fick lite mat där - höll på att somna med pannan i pastan.. Så åkte vi hem, var fotfarande jättetrött. Jag Tänkte : Jag orkar aldrig se csi ikväll. Men du, det har jag allt gjort och är nu pigg som en mört. Konstigt !

Kan upplysa om att jag  förövrigt  inte har fått gjort något på listan nedan i dag..      Jo, förästen ( svårstavat ord )
Kom på att jag har gått en sväng på rasten på jobbet i dag faktist.   Bra Malin! 1 av 97 punkter...

Nu ska jag iaf gå och lägga mig. Börjar jobba kl 8 i morgon bitti.

GOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ha haa, såg att även du fick stavnings problem...
Visst är det konstigt när man blir över trött!
Hoppas att du får en bra dag.
Och du, jag saknar dej i mängder!
Lova bara att du ringer om du vill ha hjälp.
Kram

2007-05-29 @ 07:32:57
URL: http://annamaya.blogg.se
Postat av: Maja

Kom att tänka på en sak...
Och då började jag skratta lite för mej själv.
-Bra Malin!
Den gången vi spelade och jag fick fram den replikn som om du var ett litet barn som behövde peppas!

2007-05-29 @ 17:33:55
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0