GLAD!

Kom precis hem efter en lååång dag på jobbet.
blev jätteglad när jag såg va fint det blivit i köket, Magnus hade varit här i flera timmar å fixat. Skruvat upp alla handtag, satt upp "broms-grejjer" i alla skåp, så att dom inte smäller igen utan snarare pyser. Sen hade han även satt diskmaskinen på plats.  MAGNUS.....   Han e grym han.!   Måste då samtidigt tillägga att  Johans kusin RICHARD, e minst lika grym han,  Det är han och Magnus som har satt hela köket på plats, lagt nya golv i kök, vardagsrum och sovrum.  Dom e verkligen TOPPEN båda två...   TACK! killar!

En annan rolig sak var att vi hade fått en inbjudan till min kusins bröllop   ANNA-KARIN gifter sig med MATS
Gud va kul!

Så trots en mycket jobbig start på dagen och en seeeg låång dag på jobbet så slutade den faktiskt riktigt bra.
Det trodde man ju inte i morse direkt.   struntar faktist i att jag missar dokumentären om turettes,  ska se på csi sen, den kommer la i dag???

Hopp nu in i duchen å sen ner i säng. För jag ska börja jobba tidigt i morgon.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tja!
Nu blir jag jätte nyfiken på köket!
Foto tack...
Sov gott sen.
Kram

2007-05-21 @ 21:34:21
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0