Gäsp!

 Igår: Jag jobbade hela dagen, det varbra väder på förmiddagen när vi var ute med barnen men sen var det som om himlen öppnade sig, det öste ner .
Men när jag skulle åka hem hade det ändrat om väder totalt, Strålande sol och jättevarmt. Jag hämtade Julius och höll på att dö av värmeslag på bussen hem.
Magnus,Sirpa Madeleine & Marcus kom förbi, dom hade varit på visning i ett av husen på våran gård.  Det hade varit mkt nergånget och slitet så vi får väl se om dom lägger något bud.  Jag skulle tycka det var Jättekul om dom flyttade ut till oss på Näset. 
När Johan kom hem käkade vi och sen gick vi och la oss.
Jag vaknade dock vid 1-2 tiden och då öste regnet ner igen.

Godmorgon!

Sitter nu på jobbet  och har en liten stund för mig själv innan barnen kommer, har precis satt på kaffekokaren.
När jag kom ner i köket såg jag att Pia hade dukat fram till frukost redan i går,  Gott, då slipper man göra det i dag. TACK PIA!  Jag är tidig i dag så vi får se vad Jag och Julius hittar på när jag har hämtat honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0