Duktiga jag!

I dag har jag rensat bort allt ogräs och planterat lite nya färskingar i rabatten på framsidan, det blev bra, fast det blir nog ännu bättre när det börjar växa och blomma.


INNAN:
image22


EFTER:
image23
Jag har planterat : Luktärter, Änglatrumpet, Solrosor & Marguriter ( tror dom heter så ) .
På innergården har jag satt : Clematis som ska få klättra upp på stammen till mitt Rodedendron-träd.
Nu väntar vi ( Jag å växterna )  bara på sol och värme.

Jag och Julius har varit en sväng och fikat  hos mamma också det var trevligt.
Nu ska jag hjälpa pojken att borsta tänderna och sedan kasta honom i bingen för jag ska se på veckans höjdar-program GREAY´S ANATAMY. Näst sista avsnittet för denna gång.

Ha det gjött!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Övertygad om att det kommer bli jätte fint, tyvärr kan man
inte säga detsamma här numera, saknar dina blommor :)

2007-05-30 @ 22:05:47
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Jürgen

Åh, tack söte för den fina bilden!
Jag tala inte svenska, tyvärr. Jag tala tyska.
Jürgen
-Tyskland-

2007-06-04 @ 15:03:06
URL: http://www.schweden-navigator.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0