Dagarna dom går och går, efter varandra.

Har precis anlänt till jobbet men börjar inte jobba förrän om 40 minuter.  Maria kilade precis ner till köket för att sätta på hurran, Gott me kaffe!
Jag hade skojat med mina kollegor i går och gömt deras tofflor,  så när jag kom letade Maria halvt i hjäl sig efter sig efter sin ena toffla,  ska bli skoj sen när Pia och Sara kommer..  Hi hi  Jag är så barnsligt förtjust i att löjla mig så här. En annan sak som jag också gillar att göra är att skrämmas,  det är nog ännu roligare.

På Lördag ska vi på en MEGA-stor släktträff någonstans vid Horred, det ska bli skoj att träffa alla kusiner mm men annars så måste jag faktist erkänna att jag inte har världens lust att åka dit, Johan är för en gång skull ledig i helgen.   Jag skulle alltså hellre varit hemma med familjen eller kanske till och med pipt i väg till Danmark eller så. Men, men  läget är som det är. Hoppas det inte blir försent på Lördag bara så kan man kanske ha lite mys på kvällen.

Efter jobbet  i dag ska jag hoppa på bussen, åka och hämta Julius på förskolan och sen på bussen igen och hem.

Ha en bra dag!     KRAM

Kommentarer
Postat av: Tessan

Härligt med människor som har humor samt att det blir ju så mycket roligare att jobba då.
Ha en bra dag :)

2007-05-29 @ 08:08:56
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0