VILKET MIDSOMMARVÄDER SEN DÅ.



I går fick jag en liten ny kusin-bebis,
Det är min kusin Christian med familj i Stenungsund som har fått en liten pojk.  Victor ska han heta och Bill i andranamn efter våran morfar BILL MARVIN VINCENT

ETT JÄTTEGRATTIS TILL ER!!
om ni har en liten bild på den lille så får ni gärna maila den till mig så kan jag ( självklart med Chrisian, Anna & Fannys medgivande ) lägga in lill-prinsen här på min blogg.¨Så kan ALLA se det lilla underverket.
Sänd isf gärna med lite övriga uppgifter oxå. Typ : längd, vikt, var han e född och så.
TACK!


Här regnar det nåt så vansignigt mycket. Såå tråkigt!!. Får nog ändra klädplanerna för både mig och Julius.

JAG HATAR REGN!!

H
a det hej!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Här kommer lite mått på Bill Viktor
Längd 55 cm
vikt 3.370gr. Världens vackraste babypojke
Hälsningar Viktors Farmor

2007-06-22 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0