Vilken sabla start på dan!

Vi började så käckt dan med att försova oss, fick släpa upp stackars Julius ur sängen.. Hann inte ens lämpa av han på fsk.
Han fick följa me mig till jobbet .  
Jobbade tills ett . Gick en kort sväng till Haga för att kolla in en kristallkrona som jag har sett där och vill ha. Var intresserad av vad den kostade.. Detta är så himla typiskt mig - att hitta något som jag vill ha (ej kolla priset) gå och längta efter att köpa saken ( utan att fortfarande veta priset ) Gå till affären beredd på att köpa ( få reda på priset ) Få en chock, bli arg o lessen för att saken givetvis är för dyr.....         

KRISTALLKRONAN SOM VAR SÅ HIMLA FIN OCH HADE PASSAT ALLDEDES UTMÄRKT I VÅRT NYA KÖK VAR SOM SAGT FÖR DYR FÖR MIG..  4500:-
       


 Gnällde lite över detta till Julius och sen åkte vi hem via Frölunda Torg och köpte presenter till fröknarna på Jullans Förskola.

Julius slappar i sin säng och kollar på TRANSFORMERS

Jag  tvättar & "DATAR" som Julle skulle ha sagt.

Johan jobbar.

Skriver mera sen..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

När Johan kom hem tog vi en promenad upp på berget till den skadade stackarn ( Peter ) med familj.
Dom bjöd på gott kaffe och en trevlig pratstund.
Jag undrade om det var något dom ville att vi skulle fixa inför Midsommar. Ja, sånghäften. Så det ska jag försöka att få i hop i morgon.
Nu är Julius nybadad och ligger i säng.
Johan står i duchen å det är snart min tur.
Sen väntar kojjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0