Varmt!

Det är lika varmt i dag med. Skulle hellre legat vid havet och pressat än att jobba.
Fast det kanske egentligen är bra för min stackars hud att vila lite, så sätter sig säkert färgen ännu bättre nästa gång jag drar till playan.  Hmm??? Försöker intala mig själv det i alla fall.

Efter jobbet åker jag och hämtar Julius och sen åker vi två ner till torget, ska se om vi kan hitta några sandaler till Julius.     Jag vill att han ska ha dessa även om det kanske är lite tråkigt då han hade likadana förra sommaren, Men dom är ju så fina så om vi får tag i dom i rätt stl så slår jag till.

Skriver mer senare.  Kram så länge.
................................................................................................................................................................................................................

JAA!!  vi fick tag i sandalerna och Julius är helnöjd med dom.
image35

Det var inte riktigt samma modell men det gör inget för dessa va fina med.

Fick också köpt mig en solhatt och ett fint diadem.

Svidheten på mina axlar har lagt sig en aning så det blir nog lite sola, sola i morgon.
Jag är tidig och slutar kl 13 och då hinner man ju me ett par timmar i solen på stranden.

Johan vattnar nu blommorna  ( och Julius ) på framsidan och jag sitter här och surfar runt lite ska strax hoppa in i duchen, det ska bli skönt.

Ha en härlig afton mina vänner.  
Och kom i håg.. ......Det är alltid trevligt om ni trycker på kommentarer-knappen här nedanför och skriver en rad eller två. 
Hej Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Både skor & hatt var jättefina :)

2007-06-11 @ 21:32:13
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Maja

Trodde jag hade lagt in en kommentar, men det var på ditt andra inlägg såg jag sen (",)
Ska nog till stranden i morgon jag är ledig, vi kanske kan höras om det.
Hatten var jätte fin, jag vill också ha en hatt...

2007-06-11 @ 21:51:42
Postat av: Malin

Tack!

2007-06-11 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0