VAD SKA VI HITTA PÅ??

Vi vill göra något i dag men vet inte vad..

Jag o Johan flummar omkring här hemma och försöker komma på nåt bra men det går bara inte..  Allt är stängt!
Till och med Ikea .
 
VAD SKA VI GÖRA?  

Efter mycket om och men så bestämde vi oss för att åka till Coop och kolla på färg till vardagsrummet.
Vi åkte dit - Väldigt dåligt sortiment på färg måste jag säga. Fick alltså inte köpt någon färg.
Johan ringde Peter med familj och frågade om dom ville komma hem till oss och käka middag, det ville dom.
vi köpte mat i massorimage62 och åkte sen hem för att börja kocka i hop den.

Jag tog en välbehövlig ( den jag skulle ha tagit i morse ) duch.
Så kom Fam Spiik och vi käkade .

Det var Jättegott image64
Vi åt oss proppmätta så efter maten föll vi in i något sorts koma-liknande tillstånd, det var knappt att vi orkade slurka i oss kaffet på maten.
Sen åkte P,A & T hem, Jag datar, Johan latar och Julius har gått och lagt sig.
Jag ska också hoppa i bingen snart.

I morgon ska vi olja in trädgårdsmöblerna...  Om vi orkar.

Kram och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0