Tre dagar kvar i denna vecka.

Å shit vad vi har jobbat hårt i dag.
Julius är hos farmor och farfar, vi ska hämta han efter jobbet om det inte är så bra att dom redan är hemma hos oss .

Tvätten ligger i stora högar hemma så jag får la fortsätta jobba när jag kommer hem.
 Hade man haft det så här piffigt i sin tvättstuga så hade man ju velat tvätta hela dagarna.

Kanske skriver jag mer i kväll, vi får se.



Vi hämtade Julius ute på Klippan hos farmor och farfar ,  blev kvar där ett tag på kaffe och fotovisning från semestern.
Johan körde hem oss och stack sen i väg...  Jag somnar snart för jag e gör-trött. Men  det blir inte till att sova på ett bra tag för Julius är pigg som en mört.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Mmm jag hade oxå en dag med mkt jobb (tråk/måste jobb),så jag smet från allt :)

2007-06-18 @ 19:19:38
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Tessan

Visst är det tråkigt, att man vet om att människor som man känner bara är inne & läser,men gör sig inte besväret med att ens säga HEJ!!
Undrar om dom gör detsamma när man ses på gatan, om inte (ska dom skämmas).

2007-06-18 @ 20:28:53
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0