Torsdag - nästan helg.

IGÅR: Jobbade på dan och var på gårdsfest på Julius förskola på kvällen.

IDAG: Idag händer det inget speciellt, ska hämta Julius efter jobbet och vi ska åka hem och tvätta. JIPPIE!!
Har en fasansfull huvudvärk så jag vet inte hur jag ska klara mig igenom dagen.

Imorgon har Julius förskola studiedag så Julle får hänga med hit.
På söndag ska vi gå på liseberg med Marcus m familj från Ronneby, det ska bli trevligt.


Fick via telefon reda på att Johan skulle jobba sent i dag så jag bestämde snabbt att då åker vi hem till mamma.
Ringde henne och kollade om det va ok och om hon i så fall kunde hämta upp Julius på förskolan. Det var ok!
Jag gick i från jobbet kl 16.15 till spårvagnen som kom direkt så jag var hemma hos mamma redan kvart i fem.
Vi käkade lite, kollade på barnkanalen, Julius spelade Anki o Pytte på datorn, Julius o mamma lekte, vi kollade på bolibompa och jag o mamma pratade en hel del mellan allt.
Mamma hade tvättat en ikea-kasse (Oxå strukit ) med våra kläder som vi fick med oss hem.
Johan kom och hämtade kl 20.30

Väl hemma fyllde jag upp ett fotbad som fötterna fick njuta i medans jag kollade på Csi                    .
sen pratade jag i ett år i telefon med Maria och nu sitter jag här.

Ska avsluta här nu för mina ögon faller snart i hop, jag är såå trött.
 Helst vill jag krypa ner här..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken härlig avrundning på dagen :)

2007-06-15 @ 09:28:20
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0