Söndag ( iaf inget regn )

         

På dan va vi på Liseberg, Jätteskönt väder, lagom mycket folk och trevligt sällskap.
Julius var inponerande modig och åkte för första gången Lisebergsbanan.

En sak på Liseberg som jag ALDRIG kommer att åka är denna vidriga attraktion.image51

En annan sak...  Jag e jätte-fachinerad av är dom hoppande vattenstrålarna, Jag kan stå där hur länge som helst och bara titta.image53

Sedan åkte vi ut till  image49

Där vi hämtade lite mat och inte helt oväntat träffade vi Pappa, Anna och lill-snuttan Tuva där, gud vad söt den ungen är alltsåimage50

Sen åkte vi hem och så kom fam Samuelsson. Vi käkade i hop och tog sen en promenad ner till hamnen, kaffe och glass på det och sen åkte dom hem.

Nu röjer vi i vardagsrummet för eventuellt kommer målarn i veckan,  YES!! Nu händer det lite här igen.

Ap-lång dag på jobbet i morgon så jag måste nog strax gå och lägga mig.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken tur ni fick med vädret,hoppas ni fick en trevlig dag.

2007-06-17 @ 19:10:25
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0