Så vart denna helgen slut den med.


HAMMAR            


Hoppade upp ur sängen i morse, packade i hop det vi behövde för en heldag på stranden så stack jag och Julius i väg. Var tvungen att bada med en gång när vi kom fram, så varmt var det. Gänget Samuelsson kom och dom hade även plockat upp Johan hemma, han är ledig i dag. Vi badade och solade hela dagen och hade det kalasbra.
precis innan vi skulle åka hem kom också även Crister & Gunilla som var nyinflygna från sin semester i Spanien. Vi tog ett sista dopp i hop med Gunilla och sen åkte vi hem.

Julius fick presenter, en bassäng med basketkorg och volleybollnät och ett linne.

När dom hade åkt hem duchade jag medans Johan gick och köpte platt, rund söndagsmiddag, det var gott.

Nu ska jag smörja in min lite lätt ill-röda kropp och sen ska jag se på bolibompa med Julius.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för en trevlig helg...
Ha det bäst.
Kram kram

2007-06-11 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0