Regnet det bara öser ner!8 1/2 dagar kvar

Fy fabian vilket tråkigt väder, jag avskyr regn..
I dag blir det återigen en låång dag på jobbet.  Johan jobbar sent. Mamma hämtar Julius och vi ska försöka oss på det där att hon släpper på Julius till mig på bussen när jag kommer. Får se hur det går i dag, sist upptäckte jag att bussen endast gick till Opaltorget ( ej till Näset ) så jag fick hoppa av och vi fick vänta på nästa buss.

Järnvågen: 18.12       Frölunda Torg:  18.30      Hammarvägen:  18.48

Det enda som kan gå fel i detta är att Julius tvärvägrar att gå i från Bolibompa.


Allt gick bra! 
Julius kom på bussen ordentligt..
Men han är såå sur.. Fråga mig inte varför bara för jag har ingen aning.
Han säger att jag är tyken ?? och att jag alltid ska tvinga han att åka buss. Att jag alltid bestämmer och är snål - det sista sa han när jag frågade om vi inte skulle köpa ett paraply åt honom, han missuppfattade och trodde att jag menade att han inte skulle få nåt paraply. Jag blir så trött.
Ska ge honom en kvart till, slutar han inte sura så är det RAKA VÄGEN I SÄNG som gäller här i huset.

Johan slutar inte förrän 21 - säger han sjäv alltså. Då är det bara att plussa på en timme så får man fram vilken tid han slutar ( på riktigt ) + 20-30 min hem = Han är hemma runt  22.30
Jag blir rätt så trött när det gäller detta med faktist.

Jullan är inte ett dugg gladare än, så det verkar som om det är tandborstning m m och sen i säng som gäller för hans del.

Hej då!

FÖRÖVRIGT SÅ ÄR DETTA ETT SÅNT PARAPLY SOM JAG SKULLE VILJA HA!!image71

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hm men var det inte så att Julius var tvungen att abbryta bilobompa (varav humöret).

2007-06-26 @ 22:38:38
Postat av: Pia

Paraplyet finns här på Fjällgatans presentaffär....
Har köpt ett till svärmor nämligen...

2007-06-27 @ 13:04:57
Postat av: Pia

Om det nu inte är ett som liknar det vill säga.......

2007-06-27 @ 13:05:46
Postat av: Therese

Hej malin . Sitter här på jobbet och läser din blogg =) Tänkte fråga dej om du inte kunde lägga ut den bilder på Julius från liseberg när han har så underbart söt min? =P

2007-06-27 @ 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0