Puts väck Huvudvärk..

Först och främst :   Huvudvärken är borta  -  Skönt!

Efter jag varit i skolan så gick jag upp och hämtade Julle hos Therese. Vi tävlade på vägen hem vem som kunde åka/gå  ( Julius åkte spark, Jag gick ) på flest brunnar ( det är extra-liv säger Julius ) snacka om att han lever sig in i tv-spelens värld.
Bara han inte hittar en brunn med löst lock, hoppar i och tror han är super mario..



När vi kom hem satte jag i gång en tvätt, bäddade sängen samt planterade om en växt och vattnade de övriga få inne-växterna jag har nu för tiden.
När vi har fått klart här ska jag minsann åka till blomster-landet/riket å köpa upp mig på lite nya frächa blommor och växter. 
Jag gillar ju blommor och
det är så trist när jag nu bara har typ 3 st
                                                            ..

Nu börjar strax CSI världens näst bästa tv-serie å efter det är det in i dimman å god natt!

Kom på en grej, i morgon är det fredag ( inte ) men nästan, då man e ledig på onsdag..  hi hi
 

                                                         KRAM


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0