Onsdag 27 Juni.. 7 abetsdagar kvar

Efter en helt okej dag på jobbet ( inte så mycket barn ) så kom Johan och Julius och hämtade mig.
Vi åkte till Ikea utan att köpa ett endaste skvatt inte ens värmeljus eller servetter..
På vägen hem stannade vi på Macke donkan och köpte lite mat.

När vi satt och åt knackade det på dörren knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, knack, Vi ropade KOOOOM IIIIN!! redan efter första knacket men ingen kom in, Johan fick till slut gå och öppna. Där utanför stod en liten pojke som jag egentligen redan efter 3:dje knackningen borde ha kunnat räkna ut att det var han....  Knackar och hänga på ringklockan-kungen  C A S P E R
Julius blev jätteglad över att få någon att leka med.

Johan gör räkningarna nu - Mycket utgifter blir det!

Nu kom Caspers morfar för att hämta Casper och Johan och Julius stack i väg för att vattna farmor och farfars blommor.

ANGÅENDE KOMENTARERNA PÅ GÅRDAGENS INLÄGG , TACK! för dem.  Svar kommer här:

PIA:  För mig så är det inte så noga om det inte är ett exakt sånt paraply - Vet du hur mycket det i din butik kostar?
Hörde förövrigt av Maria att ni hade trevligt i Måndags och att maten var Jättegod!

TESSAN ( Teresa ) : Nej, det berodde faktist inte på att han inte hann se Bolibompa, jag frågade och han sa - jag vill inte ens se på Bollibompa i dag..  Han är helt enkelt inne i en sur-period.  Han kanske behöver ha semester, som vissa andra ( typ JAG! ) med behöver för den delen.

TRISSAN ( Therese ) : Självklart! ska jag lägga in den bilden, den är ju såå rolig.

image72

Nu ropar duchen, sängen och tv´n. Så, Bye Bye.


Kommentarer
Postat av: Pia

Skall kolla imorgon....

2007-06-27 @ 22:13:59
Postat av: Jenny Spiik

Hahah, men vilket underbart kort. Goingen!!

2007-06-28 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0