Nu dör jag av värmeslag!

Att dom inte kan ha RIKTIG a c på bussarna, det var så varmt på vägen hem att jag höll på att smälla av.

Men nu är vi i alla fall hemma. Ska bara snabbt plocka i hop vad som ska tas med sen drar vi till havet jag & Julius.
Kanske ska jag inviga min nya solhatt??  Vi får se.

Skriver mer senare.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är vi hemma igen. Har varit vid havet från 15-tiden tills nu (19.00).
Det blåste lite och va lite molnigt och jag badade inte en enda gång men annars så var det helt underbart.
Vi hade det så mysigt och låg och gosade oss jag och Julius på filten och Julius berättade en hemlis för mig - att han är kär i en tjej

Sen fångade han räkor i massor som han bestämde att vi skulle koka när vi kom hem. han är riktigt stolt över sig själv och tror att han har fixat värsta brakmiddagen  


SNACKA OM RÄKFROSSA!

image38   
    "
Mmm, vad gott med tångräkor"   NOT!

Johan har inte kommit hem än. Det tar väl  en 2-3 timmar innan han dyker upp här hemma.

Blev förvånad faktist Han kom hem bra mycket tidigare än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag var på Rörvik men åkte hem vid 13 för det var så kallt.Det fick bli gården istället,där var det lagomt för en gång skull.

2007-06-12 @ 19:55:50
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Maja

Åh, är han kär... Vad sött!
Jag antar att det var andra räkor än de han fångade på tallriken?
Ha en bra dag

2007-06-13 @ 07:21:46
Postat av: Malin

Nej, Maja! det var faktist dessa räkor som han fångade, vi kokade dom när vi kom hem

2007-06-13 @ 08:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0