Kusinträff på gång


Mina kusiner med respektive & barn på pappas sida.

image55
Kolla extra noga in sötnosen (i svart och glasögon) i högra hörnet, Det är min lillkusin. LISA!  Söt va!

OBS! Om någon av er som är med på bilden har någon invändning ang att jag lagt in detta foto på min blog. VÄNLIGEN skriv en rad på komentarer, så tar jag genast bort bilden...

Fick ett mail av mina kusiner, mest för att kolla upp med datum och så.
Frågan var om vi kunde komma hem till Martin Söndagen den 15 Juli,!  Jag svarade JA! för mig själv, har nämligen svårt att tro att Johan kan.

Lustigt nog så har jag hört fr Mamma att det även är kusinträff på gång på morsans sida me.

Det va väldigt vad släkterna ska träffas i år då, vi var ju härom veckan på en "UR-TREVLIG" släktträff.
och nu kusin träff och en kusinträff till.
Fast jag är faktist ganska så övertygad om att  båda kusinträffarna kommer att bli bra mycket mer trevliga och givande än släktträffen.

Ha det så bra. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0