HUVUDVÄRK!!

                                           
Har en sån fruktansvärd huvudvärk i dag, det känns som om jag har feber för jag är aldedes kallsvettig. Mår INTE bra alls.  Är trots detta på jobbet men jag ångrar nästan att jag gick hit för med huvudvärk i en skrikig barngrupp är inte speciellt skönt. Tänker ta komp och gå hem kl 13 och hoppas att jag mår bättre tills i morgon.
Det är föräldramöte på Julius nya skola i kväll och snälla Therese passar Julius om jag nu orkar med att gå.

Släkt träffen i lördags var väl sådär-trevlig. Det är ju alltid kul att träffa kusinerna mm, men det andra hade man kunnat vara utan. Känns som om man slösade bort hela helgen..  

KRYA PÅ MIG SJÄLV!! 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch & fy för huvudvärk,och sen skrikiga barn på det.
Hoppas på att du kryar på dig.

2007-06-04 @ 12:46:05
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Malin

Tack! jag är hemma fr jobbet nu, ska försöka vila en stund och hoppas på att huvudvärken släpper.

2007-06-04 @ 14:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0