Heldag på stan

Vi låg  i sängen och gottade oss ganska så länge i morse.
käkade sen frukost (äggröra, färsk barkis med god salami)

Där efter begav vi oss in till stan. Jag skulle byta kläderna jag fick av Johan när jag fyllde år, det blev en fin marinblå kjol och en vit/blå randig fräch top från Henri lloydimage47
Jag är mycket nöjd!

Sedan åkte vi till Sjöfartsmuseet
Sjömanstornet från väst. Den mörka fasaden till höger tillhör Sjöfartsmuseet.
Där vi mötte upp familjen Samuelsson, vi gick runt och tittade på alla fiskar och fartyg och ungarna lekte i lekhörnan en stund. Vi fikade tillsammans innan vi åkte.

Vi stack raka vägen tillbaka till stan till  och till Marika. Vi provade lite jeans och jag köpte ett rött linne och ett skärp, det passar också bra i hop med den nya kjolenimage48

Sen pep vi runt i lite olika affärer och avslutade med att käka på Mc donalds.
Men! -  Nu höll jag på att glömma........   Vi har ju beställt en ny telefon till mig -  ÄNTLIGEN!  Det blev en Samsung även denna gång, Jätteroligt för mig. Vad som är mindre roligt är att det tar ca 2 veckor innan den kommer till butiken. Seeegt! Jag vill ju ha den NU!

Nu är vi precis hemkomna, Julius pelar tv-spel, jag sitter här och Johan åkte i väg för att hämta Maja & Andrea ( Maja ringde nämligen, hon hade låst sig ute. Så därför kommer dom hit )

DET ÖS-REGNAR UTE!

Skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0