Hammar hela dagen

Jag och Julius bestämde i morse att vi skulle dra ner till havet. Vi käkade frukost och packade ihop vad vi skulle ha med oss.  Anna-Maja  ringde, hon undrade vad vi skulle göra i dag,  jag berättade vad vi hade för planer, hon undrede ifall dom ( A-M & Andrea )  fick hänga på, SJÄLVKLART! Va skoj sa vi. Dom kom hit efter en stund och vi promenerade tillsammans ner till havet ( Hammar )
Andrea och Julius badade, fiskade krabbor och lekte. Jag och Maja satt och undrade när diset skulle försvinna och solen titta fram, vi ville ju sola oss. Det var varmt och skönt, vi löste korsord och drack gott kaffe som A-M hade med sig och var där nere nästen hela dan.
När vi kom hem käkade vi  köttbullar  ( runt kött enl Julius ) & makaroner.
Varsin kopp kaffe på det och lite vattning av blommorna i trädgården sen kom Johan och han skjutsade hem våra gäster.

Nu är jag jätte trött och matt i hela kroppen. Hoppas att jag orkar va vaken till kl 21 då sista avsnittet av min älsklings-serie GREYS ANATAMY börjar.




P.s   Anna-Maja & Andrea  - TACK! för i dag!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Tessan

Underbart uttryck - runt kött, kommer sedermera le varje gång jag ser en köttbulle :)

2007-06-07 @ 08:57:58
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0