Fredag

Johans körde mig till jobbet och vi lämnade av Julius på vägen hit.
När jag kom fram hade  Frida satt på kaffe, GUUD! va gott. Jag slurpade i mej en kopp ganska så snabbt samtidigt som jag räknade hur många barn vi skulle få i dag.
Vi har ju alltid mega-mycket barn men i dag verkar det faktist bli lite färre. Det kanske t o m är så pass få att vi kan ta allihopa och gå i väg på promenad ( alltid gott o röra på sig ) vi får se hur vi gör och vill inte de andra så tar jag några ungar och går själv.
jag är till baka strax.................

Tillbaka..
har varit och mött Maria och vi pratade lite om hur vi ska göra med vikarier och så ( vår kollega har blivit sjukskriven ). Vi mötte Helena på vägen och då började vi prata om nästa vecka då Helena med kollegor och barn ( avd. skeppet ) kommer hit på besök ( dom ska vara här hos oss i ett par veckor då det är renovering på deras förskola )
VÄLKOMMNA SKEPPET!!

I dag är det Fredag och jag är sen.  Slipper i allafall åka runt för att hämta Julius då Patrik ( farbror ) hämtar Julle.
Jag kan alltså åka raka vägen hem, FY 17:on så skönt!
När jag kommer hem ska jag öppna en flaska vin i min ensamhet ( Julius dricker inte vin ) och ta mig ett glas.         
JOHAN JOBBAR HELA HELGEN..  så jag och Julius får väl försöka hitta på något själva.

jag skriver mer senare..   Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Skål..hörde från en annan granne att ensmaheten löst sig...
Ha en trevlig kväll ;)

2007-06-08 @ 22:05:56
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0