Fredag kväll.5 arbetsdagar kvar.

Efter som att målaren fick förhinder i går så skulle det komma en annan ( som jag fattat det iaf ) idag....
Men, Nej då!!  Ingen hade varit här i dag heller.  Farsan hade ju goftävling för sina anställda i dag, så det är väl därför antar jag.
Det verkar som om jag får vänta tills efter sommaren. YES!!
Detta är såå tråkigt!

Har fixat med balkongen lite granna i dag och jag är HELNÖJD med upp-piffandet av den.
Kul att man får ordning på nånting i alla fall.

image84
Våra allt-i-allo-glas på bordet får i dag tjäna till vinglas.

Pratade med Jenny i går och hon hade blivit smittad av blogg-febern. Hon hade även fört smittan vidare till några av sina jobbarkompisar. 
Jättekul! tycker jag som inte har så många vänner som bloggar.

Nu kokar Johan lite kaffe åt oss, jag tror att vi sätter oss på balkongen där uppe och intar dessa två koppar.

Kommentarer
Postat av: pemma

klaaart det är =)
Hur går det för er? Antar att ni inte saknar er gamla lgh något alls?
Kram

2007-06-29 @ 23:23:45
URL: http://emmmser.blogg.se
Postat av: Tessan

Vad mysigt det ser ut,verkligen en kanon snygg oljelampa.

2007-06-30 @ 00:14:51
Postat av: Malin

Emma - Nej!! Vi saknar inte våran lägenhet men vi saknar vissa av våra gamla grannar.
Tessan - Ja! visst blev det bra! Oljelampan fick jag av ett par kompisar när jag fyllde år, Jag älskar den. Den finns på Åhlens om du är intresserad av en likadan.
Ha det!

2007-06-30 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0