Det tar lång tid innan bagarens barn får bröd..

Sabla målare! Kunde inte komma i dag heller - Jag blir galen!
I dag är det jag som åker till den absolut billigaste affären och köper en burk färg och börjar måla - jag är så vanignigt trött på att ha det så här hemma.
Nu struntar jag i om det kanske är lite skarvar från tapeterna som syns igenom färgen - Det viktigaste just nu är att jag får en fräch yta..  

Sommar-drop-in på jobbet i dag sen hem och måla då alltså!

Inget måleri i dag, Johan verkar trivas i det här kaoset för han ville inte köpa färg...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Förstår precis hur du känner,så himla frustrerande när inget händer...

2007-06-28 @ 22:29:34
Postat av: Malin

Verkligen!

2007-06-28 @ 23:37:31
Postat av: Maja

Förstår dej...
Hade också vart smått frustrerad vid det här laget!
Jobbigt att vara beroende av andra för att få saker gjort. Och utan möbler, man vill bli klar!
Säg till om du vill ha ett handtag med målningen.
Kommer gärna (",)

2007-06-29 @ 08:59:33
Postat av: Malin

Tack! Maja!
Jag håller tummarna för att målargubben har varit hemma och spacklat i dag.

2007-06-29 @ 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0