Det blev inget tv-inslag med Julius

Jobb, jobb, jobb.
Jobba, jobba, jobba.
Jobb, jobb, jobb..

Sen

Stress, stress stress.
Stressa, stressa, stressa
stress, stress, stress.

Sen 

Buss, buss, buss.
Åka, åka, åka.
Buss, buss, buss.

Väl hemma kastade vi oss framför tv`n  för att se på nyhetsinslaget från 4:an där Julius skulle vara med.

Dom hade på bland annat Julius förskola samlat in kapsyler hela året och skulle i dag lämna in dem.
Tv 4 hade varit där och filmat och intevjuvat Julius men tyvärr så valde dom att sända en annan unge i stället för min lilla sötnos.. Hur man nu kan välja bort en sån liten prins ??

        


Johan kom gem från jobbet och laddade upp med en dundermiddag..??
MACKOR PÅ PAPPTALLRIKAR !        JIPPIE!!

Ska ducha efter maten och sen ska jag banne mej gå och lägga mig....................

Jag är iofs ledig i morgon och kunde ha det lite trevligt i kväll men..... Johan jobbar.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vi hade laddat videon för att föreviga detta inslag. Men.... vart tog det vägen? Vi tycker ialla fall att Julius är bäst. Jan-Erik sa flera gånger stackars Julius ta bort honom. Kram Mostera

2007-06-05 @ 21:01:51
Postat av: Maja

Dumma tv4:a! Ingenting från den charmigaste killen med de bästa komentarerna " EVER"
LILLA GUMMAN...
HAN E`HELT GALEN KASSON...
DIN LILLA PLUTT; GÅ TILL MAMMA...

2007-06-06 @ 00:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0