After work med min son

Julius har ju varit med mig på jobbet i dag.
Vi ska in till stan och leta efter något som Julius kan ha på sig på midsommarafton samt gå och käka på
Mc donalds eller Burger king efter jobbet.

Väl inne i stan blev det först BR, Julius fick en ny skateboard.
Sedan gick vi och drev runt i olika affärer, bland annat Jack & Jones för att se om Itko jobbade men hon var och fixade naglarna så vi fick tyvärr inte träffa henne.

In på H&M hittade vi en trevlig kortärmard skjorta och ett par jeans-shortsimage39 till Julius.
Julius hittade dessutom ett plagg som var enligt Julius precis i hans stil, en heldräkt med knappar fram och bälte i midjan i kahki. Han provade den och stod och stilade sig i spegeln i affären. MYCKET NÖJD!!  Jag fnissade lite för mig själv för jag kunde inte låta bli att tänka på en av rollfigurerna i Göta kanal 1 image42
- Snacka om 80-tal alltså.
Jag lät Julius få även detta plagg - måste ju uppmuntra hans klädintresse.

Så käkade vi på Burger King och sen kom       
Johan och hämtade oss.

På vägen hem åkte vi förbi Palle som hjälpte Johan att fixa en list på bilen samt byta däck.
När vi kom hem monterade jag upp den nya spaljen till luktärtorna och Johan tvättade bilen.

Kanske jag skriver mer sen, jag ska i alla fall lägga in en bild på Julius i sin nya out-fit.
Hej så länge

Nu lite senare när jag tagit en bild och lagt inden på Julle så har jag oxå även öppnat mig en kall god ölimage41.
Ska nu gå ut till Johan på framsidan och försöka att möblera om på altanen.......

Resultatet av detta:

 dock i mörker  men endå


Ljuslyktan som jag fick av Marika och Tobbe när jag fyllede år tände vi för första gången i kväll,då jag i går fick lamp-olja av mamma. Fy 17:on va fint det blev!!   TACK!! MARRE Å TOBBE EN ÄN GÅNG!

Nu ska jag hoppa in i duchen å sen krypa till kojs.
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0