UNDERBART VÄDER!!

Vad väljer jag att göra då?? Jo, städa och tvätta här hemma. Mamma var här och hjälpte till och tänk att det kan vara så mycket roligare bara man är två.
Johan jobbar hela dan. Han ska jobba i morgon med men sen är han ledig ( Ons - Fre )
Julius är ute nu men annars så har han varit inne hela dan, tror att han ev håller på att bli sjuk, Han hostar hela tiden och näsan rinner konstant. Han har i alla fall kollat på film, spelat tv- spel och lekt med sin nya
( läs gamla ) leksaks-kompis. En E T- gubbe som pojken fick när han var pytteliten ( inte ens 1 år )
Jag berättade lite för Julius om filmen och nu tjatar han hela tiden om att han vill se den. Ska kolla upp om man kan köpa den på dvd.image117

I kväll får vi gäster, Johan tar med sig mat fr jobbet och handlar dryck på vägen hem..

Nu ska jag hoppa in i duchen och fräscha upp mig lite granna..
Ha det hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0