Ullared

I går var vi ju i väg till Ullared. Det var rejält med folk men ingen kö in i alla fall, faktist inte så farligt med kö ut heller för den delen. Fick köpt en hel del ( dock inget kvittorekord )

Bland annat detta blev det:

# Flytväst till Julius
# Termos och kåsa till Julius ( dom ska ju ha utflyktsdag en dag i veckan i skolan )
# Strumpor till mig 6 par
# Fasadflagga

# Tröja till Julius ( likadan som Johan har ) Detta är ju lustigt, jag köpte Johans tröja till han i julklapp på MQ så hittar jag en exakt likadan till Julius på Ullared
# Duchcreme
# Balsam
# Deo
# Tanskräm

# Två handdukar

# Liten bricka

# Kulspel till Julius  ( en gamal klassiker )
# Dvd-film till Julius ( Sunes sommar )

# Foppa-toffel-kopior till Johan, Julius & Tuva
m.m  m.m

Det var en trevlig dag med  Patrik och Linda.  TACK FÖR ATT JAG FICK HÄNGA MED!!

När vi kom hem så packade jag upp medans Johan åkte och handlade lite kvällsmat. Det blev toastmackor och massa sallad. Sen blev det soffan med film ( Underbara älskade ) och en stor godisskål.
Gick och la mig direkt när filmen var slut, läste ett par sidor i min nya bok och somnade sen som en stock.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Alltid trevligt med små shoppingturer.
Ha en bra dag :)

2007-07-20 @ 09:43:20
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0