Tapetsering i morgon.

Jag mår faktist ganska så bra nu igen! Möjligtvis en liten uns svullnad kvar bara.

Johan har ju jobbat hela dagen och Jag och Julius har bara slappat, Julius har till och med sovit en stund på dan ( han gör ju gärna det när tillfälle ges ) då passade jag oxå på att blunda en stund.

När Johan kom hem så ville Julius att dom skulle läsa i Julius stora djurbok och medans dom gjorde det så passade jag på att måla lite på trappan. Vi ska måla det sista lagret i morgon - då kommer också Bertil ( målaren ) och ska börja hänga tapeter. Jag tror att det kommer att bli jättefint för jag är såå nöjd med valet av tapeterna.


Jag älskar ju växter och planteringar och sånt och jag gillar ju också att fotografera. 
Den här bilden är jag riktigt nöjd med, skulle kunna tänka mig att förstora den och rama in den fint. den hade passat kalasbra i hallen där uppe tror jag. 

image95

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vilken bild! Kanonfin. Skall du verkligen vara nöjd med. Typ sådana kort har jag letat efter(Vykort). Har du tagit den med digitalkamran? JÄTTESNYGG! Trappen ser inte så tokig ut den heller!

2007-07-07 @ 22:12:28
Postat av: Malin

JENNY - Japp! bilden är tagen med digitalkamera. Jag har flera liknande - om du vill ha?

2007-07-08 @ 07:55:28
Postat av: Tessan

Läcker bild,blir säker kanon att göra en tavla av den.
Läste din kommentar :) om du klickar på bilden så blir den större,då ser man vad det står. (många laddar upp bilder i miniatyr på blogggen,varav man klickar på dom).
Ha en bra dag.

2007-07-08 @ 09:22:23
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: ingela

Så synd att ni inte var med på bröllopet ni fattades. Det var jätte fint alltihop. Minna skötte sig exemplariskt, var som en liten prinsessa. Kram Ingela

2007-07-08 @ 12:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0