Söndag m bla kusinträff

¤ Frukost hemma sen i väg till kungälv.
¤ Hälsa på hos Ingela, Jan-Erik & Fia  Vi fick se på Ingelas film från Christian & Anna s bröllop samt Wictor s dop.
¤ Hälsa på hos Kusin-Peter, Sofia & lilla SÖT-MINNA  upp på Lyckan, Dom bjöd på fika. Vi hade tyvärr inte tid att stanna så länge så det fick bli en kortis.

¤ Ikea på vägen hem. Mamma och jag sprang igenom och rafsade åt oss massa nödiga och onödiga grejjer.

¤ Bråttom!, Bråttom!.. Skynda!, Skynda!.

¤ Kastade av stackars mamma nästan i farten på Turkos... Skoja! Jag hann springa me upp och hämta lite glas m.m som jag hade där.

¤ Hem, Fort fixa i ordning oss för nästa galej.

¤ Kusinträff hemma hos Martin o Lotta. Alla var där utan Lisa & Tuva  Det var mycket trevligt med Jättegod mat o dryck.

¤ Hemma i lagom tid för att hinna pilla lite här hemma. T e x Ställa in ALLA våra 9 miljoner olika sortes glas.

¤ Somna i soffan, blev irriterad på Johan när han väckte mig, borstade tänderna i sömnen nästan, dök sen ner i sängen och somnade på 1 minut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0