Olja

Nu stinker det olja i hela Näset..  Johan slipade av ute möblerna som vi bytte med Maja i går och jag har i dag oljat in dem. Det blev kalasbra.
                                  

Sonen och mannen är i Borås djurpark    - dom åkte i från vårt fina Göteborgsväder för att få lite regn.. Himlen hade tydligen totalt öppnat sig så nu går dom väl omkring där och är genomvåta antar jag.

Nu ska ialla fall jag  slappa lite och njuta av egentid.

Julius tog fina bilder på djuren i dag. Jag lägger in några för hans skull.
image123

                           

Fokusen är väl kanske inte den bästa men hyfsat fina kort blev det endå..  Han är duktig Julius!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken härlig dag, barn&man ledig.
Hoppas du fick en härlig stund i solen,så som du/ni har fejat det sista.
Julius anlag för foto måste komma från mamma.
Ha en skön kväll :)

2007-07-25 @ 19:20:47
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Maja

Vad fina möblerna blev!
Jag kanske kan få låna slipen en dag och fixa till min utemöbel jag bytt till mej (",

2007-07-27 @ 15:22:40
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0