Lördag - Inget jobb på 4 veckor

I GÅR FREDAG
Jag var hemma från jobbet i går med -  Vaknade med huvudvärk och var väldigt svullen i ansiktet på morgonen men det gick ner ganska så hyffsat under dagen. Målade ett lager på trappan annars så vilade jag mest.. 
vid halv 15 kom Johan ( han hade varit o ombesiktigat bilen ( den gick igenom ) )  och hämtade upp mig, vi hämtade Julius och dom körde mig till jobbet, Jag skulle hjälpa till lite med stägnings-städet. Jag var där i ca 2 timmar, Johan och Julius var på enl Julius HISTORISKA MUSEET ( naturhistoriska ) under tiden.

När vi kom hem luktade det målarfärg i hela huset så vi bestämde oss att fly fältet - Det blev en promenix upp till berget till Peter m fam - blev bjudna på god mat där och trevligt sällskap. Regnet öste ner hela tiden och gjorde det fortfarande när vi skulle hem.
Vi målade snabbt ett lager på vissa ställen på trappan och gick sen och la oss.

Trappan - kortet är taget underifrån
image94

I DAG LÖRDAG
Känner mig fortfarande inte helt bra, är lite svullen  och huvudvärken kommer ju som ett brev på posten så fort det är något annat - antar att min huvudvärk är sällskapssjuk

Som jag känner mig nu så blir det inget bröllop / dop för mig i dag.

Så:  Ett Jättegrattis till CHRISTIAN & ANNA på bröllopsdagen!
image92

Och: All lycka till dig Lille BILL på dopdagen.  image93



Johan har precis åkt till jobbet så nu ska jag hoppa ner i sängen igen och gosa mig med min lille pojk och se på Den oändliga historien   - Ta en huvudvärkstablett ska jag med göra -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0