HUVUDVÄRK

Jag får kanske skylla mig själv, drack några gas rödvin - Herregud! Det va Ju min första semesterdag i går så jag ville ju fira lite grann.

I dag ska jag packa in all ren tvätt i skåp och lådor.  Annars så har jag överhuvudtaget inga planer för i dag.

ANNAMAJA!! om du ser detta,.. 
Vänligen häla ANDRÉA ett JÄTTEGRATTISGrattis på namnsdagenpå namnsdagen i dag - stora kramar från oss...

Det va det om detta.

Mamma kom hit och fikade. Efter fikat satte mamma igång med att tvätta listerna runt fönsterna i vardagsrummet och även fönsterna, Jag tvättade köksfönstret. Julius ska sova hos mamma i natt och vara där hela dagen i morgon..  TACK FÖR HJÄLPEN MAMMA!!

Så kom min goa x-granne Maja hit. Hon lovar att hjälpa oss i morgon..  TACK MAJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0