Detta ska jag slurka på i kväll..

Den vänstra flaskan fick jag i sommarpresent av en familj på jobbet ( den kan jag tänka mig att bjuda Johan på ett glas av ). Den högra fick jag av mamma i dag ( den ska jag dricka själv )

image98 

Vi vart ju i väg en sväng - Johan och Julius åkte ut till Alba och hämtade lite Africana-sås,
Och jag hem till mamma och lämnade tvätt samt klippte av två par av Julius byxor och lånade mammas symaskin så det blev shorts.
 
Lite besvikna blev vi dock när vi kom hem och såg att INGEN fondtapet hade kommit upp. Det mesta av det andra var i och för sig gjort så jag ska inte klaga..  Bertil lovade att fonden ska sättas i morgon. Hoppas det för han går på semester på tisdag och då får vi ju vänta tills han är tillbaka. Så jag håller tummarna stenhårt för detta.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Mmm vad gott ni ska ha det ikväll :)
Hoppas på att han hinner med fondväggen,du har ju väntat så länge nu.
Hoppas ni får en go kväll ;)

2007-07-08 @ 20:11:55
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Jenny

Kan du tänka dig att dela med dig lite till mig??
Såg väldigt gott ut!
Sönt att det börjar hända lite där hemma nu!

2007-07-09 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0