Dagens

Som sagt så var det bara att sätta gång......... Efter allt det förutnämnda så käkade vi middag. Det blev spagetti med köttfärsås sen ett racer-röj här hemma för Johan ringde Mats och Barbro och bjöd hit dom på fika. Mats hjälpte oss att borra hål i en sabla järn-balk som hindrade oss ifrån att få upp dom sista gardin-vajjrarna samt gardinerna. Patrik, Emma och Christer kom också hit, Patrik fick hjälpa till att bära upp världens tyngsta möbel upp till övervåningen ( Obs ...  Alla som kommer hit behöver inte hjälpa till med något...  Bara vissa!! Ha ha ha! ) Nu sitter gardinerna på plats och det blev bra, Jag är nöjd!..  

En rolig komentar eller rättare sagt ett roligt ord från Julius som jag måste delge er : Pappers-skott

Julius kom till Johan och sa att han hade hittat ett pappers-skott, och visade stolt upp sitt fynd :

                                                   EN OB........

Jag skrattade länge åt min unge som har så roliga ord och uttryck för saker och ting..

Ska från och med nu aldrig  säga varken säga OB eller tampong utan fortsättningsvis bara : PAPPERS-SKOTT

Kommentarer
Postat av: Tessan

Pappersskott,helt underbar uttryck :)

2007-07-24 @ 11:16:10
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Maja

Ja han har endel uttryck som tar alla priser i världen!
Runt kött och pappersskott är nog mina favoriter!
Han är för go.

2007-07-27 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0