Å Herregud vad vi har fått gjort mycket här i dag..

Glömde säga förut att jag var och röjjde i trädgården också. Ansade av en hel del på  vinbärsbuskarna och mitt
lilla träd på framsidan.  Vindruvs rankan och andra av vä'xterna på tomten fick ocksa smaka på sekatören..
 Så kom ju Maja som sagt och vi slappade mest och tjötade tills Maja sa - ska vi inte låta Julius flytta in i sitt nya rum NU!! Då flög städ och röj-jäveln i oss och vi satte i gång uttav fulla fan.. All nystruken tvätt åkte in i skåp och lådor, tvätten som hängde på tork ( den var torr ) vek maja och jag stoppade in..  Vi flyttade hela Julius möblemang från ett rum till ett annat, samt gick igenom alla hans korgar med leksaker, sorterade och slängde massor.image100 Julius blev jätteglad över sitt nya rum, mest för att det var balkong i det rummet tror jag ( han ville inte ens lämna sitt nya rum för att åka till mormor ) ( vill bara tillägga att Julius ÄLSKAR sin mormor och man kan väcka han mitt i natten och fråga om han vill åka till mormor, han skulle sätta sig upp i sängen och säga JAA!! )
Sen flyttade vi om bokhyllan i tv-rummet ( det nya ) och tog bort dörren till Julius x-rum och flyttade till hans nya rum, vi bytte ocksa dörren till vårt sovrum.
Mitt i allt detta kom dessutom en kille som skulle köpa vår gamla spis ( Håll i er nu!! Jag har haft annons på blocket och dessutom fått sålt ) Sen var vi helt färdiga jag och Maja så vi satt bara och tittade på när Johan satte i gång med att måla trappans sista lager.  Nu är jag as-trött och vill bara gå och lägga mig.. Måste ju ladda inför i morgon..   GODNATT!     MAJA: TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR I DAG! 

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Malin. Ja det har jag...ganska roligt var det i början men så ledsna jag. som ex. din blogg är underbar. Jag måste bara tittar in varje dag: undra vad malin har skrivit i dag?? Och hur ditt hem ser ut blir ju ingen överraskning... har sett det mesta nu..på din blogg alltså.(kanonfint) Och så vill inte jag ha det. Men jag tycker det är roligt att läsa din:) många kramar jenny

2007-07-11 @ 00:18:59
Postat av: Maja

Det vet du gumman att jag bara tycker det är kul att kunna hjälpa till.
Så Tack för att jag fick en kul dag igår, det hade den inte blivit om jag inte hade åkt ut till dej.
Ses om en stund.

2007-07-11 @ 08:18:17
Postat av: Tessan

Vad duktiga ni är & så fint det blev,kan tänka mig att Julius blev glad.

2007-07-12 @ 16:49:35
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0