Till min familj, släkt och mina vänner.



                        BYE BYE YEAR 2007     -    WELCOME YEAR 2008
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Fattar ingenting..... Om ni såg bilden som låg inne här precis så vet jag inte var den kommer i från.....

Är det någon skojare som har mitt lösenord soch varit inne och lagt in den äckliga bilden
DET ÄR VERKLIGEN INTE JAG I ALLA FALL!!!!

Ska byta lösenord..  NU!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Gittan

Gott nytt år själv men vi ses ju snart och kan ge varandra en kram.

2007-12-31 @ 09:28:53
Postat av: Anna (Marias kompis)

Tackar för kuddtipsen!älskar verkligen de kuddarna!Gott nytt år!
>Kram

2007-12-31 @ 12:52:14
Postat av: Tessan

Gott Nytt År!!

2007-12-31 @ 15:04:17
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: peter spiik

vi här uppe önskar ett gott nytt år hoppas vi ses igen. kram,Flygmalajen

2007-12-31 @ 16:02:16
Postat av: maya

Såg den aldrig... Men hade du hämtat bilden inne på google? det kan bli så med bilder då ibland, säkert någon som la in den just för att folk skulle ta den och skicka i mail eller lägga in den.

Gott nytt år förresten. Hoppas ni hade en trevlig kväll.
Stor kram

2008-01-03 @ 14:06:41
URL: http://annamaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0