Orättvisan är stooor...........


? ...Trissan och Becca blir bjudna av sina föräldrar ( Peter & Anna ) på en resa i två veckor till Thailand.

Sebastian och Adam blir bjudna av sina föräldrar ( Magnus & Sandra ) på en resa i en vecka till Teneriffa.

Jag vill också bli bjuden på en resa...  

  Det är kanske för att dom är barn??  I så fall vill jag också vara ett barn.....

I alla fall så känner jag mig ganska så barnslig när jag är avundsjuk som satan på detta... ?


F J A N T - M A L I N ♥

 

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag kan bjuda dig på en resa till Masthugget....om du vill. :-)

Kram och god fortsättning.
Pia

2007-12-26 @ 15:57:25
Postat av: Malin

Tack! snälla.. behöver man vaccinera sig för att åka dit? behöver man pass?

2007-12-26 @ 18:37:44
URL: http://malinjohansson75.blogg.se
Postat av: Tessan

Fy vad orättvist ;)
God fortsättning hoppas ni hade en trevlig jul.

2007-12-27 @ 12:16:56
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0