Mys hemma hela dagen

På grund av en viss liten lillasyster så började dagen för min del kl 07
men med hjälp av välling och lite gos i sängen så fick jag i alla fall ligga kvar tills 8.
Jag och Tuva gick upp ( eller ner rättare sagt ) och jag började med frukosten,
Johan och Julius kom ner lagom tills kaffet hade kokat klart.
Tuva blev hämtad kl 12



Vi hade bjudit hem lite folk på 1:a adventsfika,
Det var Christer, Gunilla, Peter, Anna & Trissan som kom hit vid ett.
Vi bjöd på glögg, lussekatter & pepparkakor m.m . Det var mycket mysigt.
Anna & Trissan ska åka till Ullared på Lördag och dom
frågade om jag ville hänga med. Jag sa givetvis JA!
Då kan man få lite av Julklapparna inhandlade,
resten får jag köpa när jag och Sirpa ska till stan och julhandla.

Senare så blev det pizza och Bolibompa-tittning och ännu mera mys..
Nu känns det att julen är i antågande,
Jag och Johan har klätt in framsidan med massa ljusslingor,
Tänker på filmen : Ett påron till farsa firar jul.

Oki,
Men ni får ha en trevlig kväll

 

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag vill oxå till Ullared!!
(och så var du väldigt fin i håret) :-)

Kramar!

2007-12-02 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0