Liseberg

Vi drog i väg till Lisse. Det var jag, Julius och mamma som förväntansfulla klev in genom grindarna till Liseberg.
Det var precis lagom med folk när vi kom men det ökade på kraftigt i takt med att mörkret infann sig.
Julius vann godis och choklad och var mycket stolt över detta.

Här kommer lite bilder därifrån.
image360

  Dessa julgranskulorna vill jag ha i min gran nästa år.

Nu ska jag i väg och jobba lite granna men jag fortsätter senare

Trevlig 3dje advent!
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nu är jag hemma igen.......
å här kommer resten av bilderna

Dom två första tycker jag är grymma om jag får säga det själv.
image363
image364

image365



 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Visst är det mysigt på Liseberg,jag tycker det är trevligare på vintern en på sommaren.
Absolut ultimata är om det finns lite snö,men den lyser dock endast med sin frånvaro :(
Grymma julgranskulor...
Hoppas ni får en trevlig advent med massa godis

2007-12-16 @ 13:13:33
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Trissan

Jag hörde av Julius att han var jätte duktig på att vinna godis på Liseberg . =D + du tar alltid så fina bilder . värsta fotografen är du . =) Roligt . Man kanske kan be dej ta lite kort på en nån gång . Ha det bra kramar

2007-12-17 @ 22:13:41
Postat av: Michelle

Fina bilder jag vill också åka till liseberg för det är så mysigt där på julen.Snygga julranskulor.kram Michelle din gammla busiga granne.
:)

2007-12-19 @ 18:19:41
URL: http://michelle96.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0