Gran

I dag har jag varit och köpt en gran.  Jag tog skrindan och promenerade bort till Åkeredshallen, hostade upp 350 spänn för en fin, stor  Kungsgran. När jag och granen hade kommit hem så satte jag i gång att klä den, det blev väl hyfsat bra, dock är jag inte nöjd med bilden. Granen är mkt finare i verkligheten.
image356

Ok.. Jag vet att det är tidigt att ta in granen än, Jag brukar klä granen nån gång under tredje advent-helgen men jag blev så sugen i går när jag fick se Magnus och Sirpas gran att jag inte kunde låta bli...

För övrigt så i dag...  Är det min NAMNSDAG.. Ha ha ha ha  GRATTIS TILL MIG SJÄLV!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Hansson

Hej! Vad glad jag blev när jag såg att någon är lika tokig som jag, jag klädde vår gran i går!! Till Peters förtret men Minna tyckte det var roligt.
Häls Sofia

2007-12-10 @ 19:22:48
Postat av: Tessan

Den blev jätte fin..tack för din fina kommentar om Michelle.
Trevlig kväll.

2007-12-10 @ 19:56:36
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0